Skip to content

Achiziția de ”Servicii de consiliere și orientare profesională a angajaților din companiile publice municipale”

  • Titlu proiect: „Îmbunătățirea serviciilor publice prin dezvoltarea profesională a angajaților din companiile publice municipale” Cod SMIS: 312170
    Data limita depunere oferta: 25.06.2025
    Tip anunt: Achiziții directe
    Tip contract: Servicii
    Cod CPV:
    Cod CPV principal: 79634000-8 – Servicii de orientare profesională
    Cod CPV secundar: 79998000-6 – Servicii de consiliere profesională
    Valoarea estimata fără TVA: Valoarea totală estimată pentru achiziția pentru serviciile de consiliere și orientare profesională a angajaților din companiile publice municipale este de 97 200 lei fara TVA,
    Descrierea serviciilor: serviciile sunt descrise în Caietul de sarcini nr. 400 / 12.06.2025, atasat la prezentul anunt, împreună cu formularele aferente și modelul de contract.
    Valoarea contractului va fi stabilită în lei, fara TVA.
    Condiții participare:
    – Ofertanții trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara rezidentă, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit si că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii.
    În acest sens ofertanții trebuie să transmită certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului sau Extras din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor sau orice alt document echivalent. Ofertantul trebuie să facă dovada faptului că are în lista de activităţi principale si/sau secundare cel puțin un cod CAEN în conformitate cu specificul contractului ce va fi încheia.
  • Ofertanții trebuie să dovedească ca au mai prestat servicii similare obiectului contractului ce urmeaza a fi achizitionate, prezentand în acest sens o lista cu serviciile prestate.
    Se vor depune:
  • Certificatele constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentării, pentru sediu principal, iar pentru sediile secundare/ punctele de lucru, o declarație pe propria răspundere privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contibuțiilor la bugetul general consolidate datorate.
  • Dovada autorizării / acreditării ca furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă – informare și consiliere profesională, conform H.G. 277 / 2002 și HG 1122/2010 cu modificările și completările ulterioare. În acest sens ofertantul va prezenta certificatul de acreditare/autorizare de servicii de informare si consiliere în conformitate cu H.G. 277 / 2002 și HG 1122/2010, cu modificările și completările ulterioare.
  • Propunerea tehnico-financiară, Certificatul constatator emis de ONRC si certificatele fiscale, împreună cu formularele se vor transmite la adresa e-mail amr@amr.ro până la data limită publicată în anunț.
  • Propunerile tehnico-financiară transmise la adresa indicata după data și ora limită menționată mai sus nu vor fi luate în considerare.
  • Criterii de atribuire: Cel mai bun raport calitate-preț.

 

Formulare – Servicii de consiliere

312170_Caiet de sarcini

Anunt consiliere si orientare profesionala 312170