Întâlnire de lucru în cadrul proiectului „Consolidarea cooperării dintre Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și structurile asociative ale autorităților administrației publice locale”

Astăzi, 1.09.2021, la sediul Asociației Municipiilor din România a avut loc ședința de lucru a echipei de proiect „Consolidarea cooperării dintre Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și structurile asociative ale autorităților administrației publice locale”, SIPOCA 750, cod MySMIS2014+ 130587.

Pe agendă s-au aflat următoarele subiecte:

  1. Prezentarea și dezbaterea rezultatelor chestionarului referitor la modalitatea consultării transmis către membrii AMR ;
  2. Discutții referitoare la: instrumentul IT&C, componente caiet de sarcini, componente hardware si software;
  3. Termenele de începere a demersurilor privind achizițiile pentru dezvoltarea platformei IT&C;
  4. Stabilirea unor repere în ceea ce privește calendarul de desfășurare a dezbaterilor regionale, participanții ce vor fi prezenți la acestea (experți în domeniul IT și administrație publică), propunerea unor locații unde se vor desfășura întâlnirile regionale.

Concluzii:

  1. Generarea unui document care să redea reglementarea actuală în ceea ce privește consultarea structurilor asociative ale administrației publice locale;
  2. Generarea caietului de sarcini în varianta draft de către experții de dezvoltare și implementarea platformei;
  3.  Programarea și organizarea întâlnirilor regionale:
  • Se vor organiza începând cu luna octombrie a.c.;
  • Municipiile propuse: Cluj/Oradea; Iași/Suceava; Brăila/Galați; Craiova/ Târgu Jiu; Timișoara/Arad; Sibiu/Brașov; București;
  • Întâlnirile regionale se vor concretiza prin propuneri cat mai detalitate privind platforma ce urmeaza a fi implementata pe baza cărora se va definitiva caietul de sarcini.

La întâlnire au participat:

Echipa management:

  • Laura Popescu, coordonator de proiect
  • Valeria Mateescu, manager financiar
  • Ana-Maria Drăghiciu, consilier juridic
  • Radu Toader, expert comunicare
  • Ilinca Matei, expert comunicare

Echipa de implementare:

  • Constantin Mitache, expert administrație publică
  • Luiza Dinu, expert administrație publică
  • Diana Iancu, expert administrație publică
  • Mihnea Moisescu, expert dezvoltare și implementare platformă IT&C
  • Ciprian Dobre, expert dezvoltare și implementare platformă IT&C