• AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    Asociaţia Municipiilor din România (AMR) este o organizaţie neguvernamentală, apolitică, înfiinţată pentru sprijinirea şi reprezentarea intereselor autorităţilor locale, la nivel naţional şi internaţional. Cuprinde toate cele 103 municipii şi sectoarele Municipiului Bucureşti.
  • AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR este un partener instituţional implicat activ în relaţia cu autorităţile centrale, pentru elaborarea legislaţiei specifice autorităţilor locale, dar şi al confederaţilor sindicale naţionale reprezentative la nivelul funcţionarilor publici.
  • AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR Bruxelles este un birou de reprezentare pe lângă instituţiile Uniunii Europene. Rolul său este de a înlesni dialogul dintre municipiile membre şi instituţiile UE şi de a reprezenta interesul AMR în elaborarea şi implementarea politicilor Uniunii. AMR Bruxelles oferă, totodată, asistenţă membrilor Asociaţiei din delegaţia României la CoR al UE.

Noutati


Primăria Cluj-Napoca implementează soluții de digitalizare

Primăria Cluj-Napoca ”trimite in istorie” copiile xerox de pe diverse documente solicitate cetățenilor. Cetățeanul economisește timp și bani. Primaria a achiziționat 60 de aparate care scanează documentele cetățenilor

Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă procesul de implementare a tehnologiilor actuale în scopul de a oferi servicii publice mai rapide, mai confortabile și mai simple pentru contribuabil.

Viitorul spre care ne îndreptăm e clar din acest punct de vedere: fiecare cetățean să poată accesa direct de pe telefonul mobil sau calculator - integrat - toate serviciile și informațiile de interes public. O Primărie 100% fără hârtie.

În acest scop se continuă implementarea de soluții de digitalizare pe legislația actuală, urmărind să creșterea siguranței cetățenilor și eficiența proceselor, inclusiv în cazurile în care cetățenii folosesc în continuare ghișeele.
Săptămâna aceasta, la “Registratură” - Centrul de Informații pentru Cetățeni și în sediile primăriilor de cartier s-a finalizat instalarea unui nou sistem de scannere performante, astfel încât niciun clujean să nu mai trebuiască să facă „celebra” copie după buletin în relația cu Primăria, indiferent de procedura legală pe care trebuie să o urmeze.
În total, 60 de astfel de aparate au fost instalate la Centrul de Informare pentru Centățeni (registratură) și în cele 8 primării de cartier.
Prevederile legale obligă Primăria să solicite copii după diverse documente (chiar și 5-6 copii în unele cazuri). Cererile vor putea să fie înregistrate fără copiile obișnuite cu ajutorul noii rețele de scannere profesionale, care permit integrarea cu sistemul intern de management al documentelor pe care îl folosește Primăria Cluj-Napoca.
Situațiile în care noile dotări au impact direct:
eliminarea copiei după buletin
eliminarea copiei de pe certificatul de înregistrare emis de Registrul Comerțului
eliminarea copiei după talonul de înmatriculare pentru libera trecere
copiile după certificate de naștere, de deces sau de căsătorie
acte de proprietate, copii după extrase CF etc.
Astfel, putem elimina pentru cetățean disconfortul acestui pas legal necesar (copiile), realiza economii de timp, hârtie și alte resurse și putem continua automatizarea proceselor la nivelul întregii instituții, oferind pentru clujeni o cale mai simplă și mai comodă de a depune cererile.