• AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    Asociaţia Municipiilor din România (AMR) este o organizaţie neguvernamentală, apolitică, înfiinţată pentru sprijinirea şi reprezentarea intereselor autorităţilor locale, la nivel naţional şi internaţional. Cuprinde toate cele 103 municipii şi sectoarele Municipiului Bucureşti.
  • AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR este un partener instituţional implicat activ în relaţia cu autorităţile centrale, pentru elaborarea legislaţiei specifice autorităţilor locale, dar şi al confederaţilor sindicale naţionale reprezentative la nivelul funcţionarilor publici.
  • AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR Bruxelles este un birou de reprezentare pe lângă instituţiile Uniunii Europene. Rolul său este de a înlesni dialogul dintre municipiile membre şi instituţiile UE şi de a reprezenta interesul AMR în elaborarea şi implementarea politicilor Uniunii. AMR Bruxelles oferă, totodată, asistenţă membrilor Asociaţiei din delegaţia României la CoR al UE.

Comunicate de presa


O nouă sesiune de instruire dedicată reprezentanților municipiilor din România

Instruire Reprezentati Municipii KS 2
 

Asociația Municipiilor din România organizează în perioada 21 – 24 octombrie o nouă sesiune de instruire dedicată reprezentanților municipiilor din România având ca teme principale de discuție: luarea deciziilor într-un mod transparent, aplicarea eticii la nivel organizațional, incompatibilitatea și conflictul de interese.

Participanții la curs au primit și informații referitoare la măsurile de prevenire a situațiilor de corupție, conflict de interese și incompatibilități aplicate în Norvegia de la expertul din partea Asociației Autorităților Locale și Regionale din Norvegia (KS);

Scopul principal al acestei inițiative are în vedere consolidarea capacității administrației publice locale din România prin creșterea responsabilității autorităților locale, transparența decizională și asimilarea unor informații esențiale cu privire la legislația din domeniile incompatibilității și conflictului de interese.

Cursurile de desfășoară în cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă” implementat de Asociația Municipiilor din România, Asociația Comunelor din România și Asociația Norvegiană a Autorităților Locale și Regionale și finanțat prin Granturile Norvegiene 2014-2021.

Derularea evenimentelor se face cu respectarea întocmai a măsurilor dispuse de Guvern în contextul COVID 19.