Au fost nominalizate firme de prestigiu, la diferite categorii ale concursului, cum ar fi: cea mai bună creație vizuală, cea mai bună soluție arhitecturală de brand (Swisscom, Polaris) cea mai bună signalistică (Citroen și Lonsdale Design) cel mai bun brand audio (Deutsche Telekom, Mastercard) cea mai bună experiență de brand (Vype, British American Tobacco, Fitch), cea mai bună relație cu acționarii pe timpul unei campanii (KFC, Verizon) precum și alte categorii, pentru diferite sectoare de activitate. La categoria foarte vizibilă și importantă: cel mai bun brand de localitate sau de țară, au fost făcute două nominalizări: Orașul Paris și Orașul Buzău (pentru brandul Buzău – Open City/ Buzău – Oraș deschis, dezvoltat de Primăria municipiului Buzău împreună cu compania WIRON).
Nominalizarea vine ca o confirmare a calității brandului orașului Buzău, identitate care a fost consolidată în ultimii ani și care a devenit vizibilă pentru oricine trece prin orașul aflat la răscrucea drumurilor celor trei mari regiuni istorice românești: Muntenia, Moldova și Transilvania.
Lista completă a nominalizărilor poate fi consultată la adresa: https://www.transformmagazine.net/awards/europe/the-shortlist/ ”
Sursa: www.reporterbuzoian.ro