Skip to content

Întâlnire de lucru între reprezentanții AMR și responsabili IT&C

În data de 11 martie 2024, la sediul Asociației Municipiilor din România, a avut loc o întâlnire de lucru între reprezentanții AMR, Quest IT și responsabilii IT&C.

==========

 

În cadrul inițiativei continue de îmbunătățire și eficientizare a dialogului dintre AMR și municipiile membre, a fost dezvoltată 𝐚𝐩𝐥𝐢𝐜𝐚𝐭̦𝐢𝐚 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐜𝐚̆ 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐫𝐞. Aceasta a fost finanțată în cadrul proiectului „Consolidarea cooperării dintre Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA) și structurile asociative ale autorităților administrației publice locale”, marcând un pas important spre digitalizarea și optimizarea proceselor de colaborare la nivel municipal.

 

𝐏𝐫𝐢𝐧 𝐮𝐭𝐢𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐚𝐩𝐥𝐢𝐜𝐚𝐭̦𝐢𝐞𝐢 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐞 𝐮𝐫𝐦𝐚̆𝐫𝐞𝐬̦𝐭𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐬̦𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐠𝐫𝐚𝐝𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐫𝐞, 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯:

– introducerea unui sistem performant de gestiune a documentelor;

– dezvoltarea bibliotecii de documente, pe domenii de activitate, la care să aibă acces toți utilizatorii AMR;

– îmbunătățirea relației de comunicare dintre AMR și municipii, precum și între municipiile membre prin schimb de informații/documente/bune practici;

– introducerea unui sistem performant de management al informațiilor;

– asigurarea unei monitorizări eficiente a modului de derulare a consultărilor.

==========

 

𝐋𝐚 𝐢̂𝐧𝐭𝐚̂𝐥𝐧𝐢𝐫𝐞, 𝐚𝐮 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚𝐭:

Responsabilii IT&C ai Municipiilor: Alexandria, Brăila, București Sector 6, București, Constanța, Craiova, Câmpulung Moldovenesc, Focșani, Giurgiu, Moinești, Pitești, Roman, Satu Mare, Sibiu, Sighișoara, Suceava, Timișoara, Zalău.

 

Din partea AMR:

– Constantin Mitache, Director General

– Aurel Gabriel Simionescu, Expert AMR

– Diana Gheorghe, Director Proiecte

 

Din partea Quest IT Services:

– Alexandru Ghiță